close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך בוחרים מעצבת פנים?

מערכת שורשיב חשוון, תשפב18/10/2021

מעצבת פנים תדע הכי טוב איך לתרגם את הצרכים שלכם וכמו כן את הטעם האישי שלכם למוצר מוגמר

תגיות:
צילום: freepik
אם רכשתם דירה חדשה או דירה מיד שניה ואתם רוצים להתאים אותה לטעם האישי וכמו כן לצרכים שלכם, אשת המקצוע שיכולה לסייע לכם היא מעצבת פנים. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת המאמר ולגלות טיפים שיעזור לכם בבחירת מעצבת הפנים המתאימה ביותר.

מוכנים? אנחנו מתחילים!

הסוד לזוגיות מוצלחת
לפני שאתם מתקשרים עם מעצבת הפנים שקיבלתם עליה המלצות, מומלץ שתראו פרויקטים קודמים שלה. אגב, קחו בחשבון שלכל מעצבת פנים יש את הסגנון הייחודי שלה. כך שאם אתם אוהבים סגנון כפרי והמעצבת שפגשתם מעצבת רק לפי הסגנון המודרני, הרי שמומלץ שתשקלו
צילום: freepik
שנית האם לקחת ממנה את השירותים או לא. אתם הרי רוצים להיות בטוחים שהמעצבת תקלע לטעם האישי שלכם. כמו כן, חשוב לבדוק שיש כימיה ביניכם לבין מעצבת הפנים. אם הרגשתם שמעצבת הפנים שנפגשתם איתה היא קשובה ופתוחה, הרי שגם המשך הקשר יהיה מצוין. מומלץ להגיע לפגישה עם רשימת צרכים ודרישות הקשורות לעיצוב ולשיפוץ.

נקודות נוספות שכדאי להתייחס אליהן
-אל תתביישו לשאול את מעצבת הפנים שאלות כמו, כמה שנים יש לה ניסיון בתחום, פירוט העבודה, מהו לוח הזמנים וכו'.
-בקשו חוות דעת של לקוחות אחרים שגם לקחו את שירותיה של מעצבת הפנים.
-בקשו לקבל מפרט של כל תהליך העבודה. כך גם תוכלו להבין על מה אתם משלמים.
-סכמו את תנאי התשלום מראש.
-חתמו על חוזה עבודה מסודר.
-וודאו שאתם מקבלים סקיצות תלת ממדיות או הדמיות.

למה מומלץ לקחת מעצבת פנים?
-מעצבת פנים תדע הכי טוב איך לתרגם את הצרכים שלכם וכמו כן את הטעם האישי שלכם למוצר מוגמר. כמו כן, מעצבת פנים תעבוד בכפוף לתקציב שהגדרתם והיא תחליט איפה נכון להשקיע משאבים ואיפה לא.

-ברוב המקרים, מעצבת הפנים תדאג להביא איתה את כל בעלי המקצוע השותפים לפרויקט השיפוץ. הלקוחות ייהנו משירות טוב, מחירים הוגנים וגם מבעלי מקצוע שיהיו נאמנים לתכנית העיצוב.

-מעצבת הפנים תהיה אחראית על רכישת החומרים והאביזרים הנדרשים לשיפוץ ולעיצוב הבית. כך הלקוחות חוסכים המון כסף, שכן הרכישות הן ממוקדות ומתואמות.

כמה זה עולה?
אין מחיר קבוע. המחיר משתנה ממעצבת אחת לאחרת. כמו כן, הוא מושפע מכל מיני פרמטרים כמו, ניסיון, היקף העבודה, זמינות ואופי הפרויקט. יש מעצבות שעובדות על פי שעות ויש כאלה שעובדות על פי מחיר גלובלי. מומלץ לבצע השוואת מחירים בין מעצבות שונות המציעות שירותי עיצוב פנים.

שורה תחתונה
שימוש בשירותי עיצוב פנים הוא לא נחלתם של עשירים בלבד. מדובר על שירות שיכול לחסוך המון כסף. כיום השירות נגיש ויש כל מיני רמות של מחירים. מעצבת פנים טובה היא אחת שתדע להבין במדויק את הצרכים שלכם וגם תדע מה נכון עבורכם. חשוב מאוד גם לסמוך עליה שתעשה את עבודתה בצורה הטובה ביותר. אם תסמכו ותשחררו, אתם תראו שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר וגם תצליחו להנות מכל התהליך. שיהיה בהצלחה!

למידע נוסף על שירותי אדריכלות ועיצוב פנים, בקרו באתר: anatherman.com
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה